Glemt Passord?

HELSESTASJON

Helsestasjonen flytta til Helsesenteret hausten 1990. Frå da av var det ei helsesøster i kommunen. Slutta formelt som helsesøster haust 2014, men har vore tilsett i deltid fram til 2017. Ny helsesøster tilsett 2014 som er både helsesøster og jordmor.

Legekontor og helsestasjon var før det i lag på gamle helsetun.

Helsestasjonen har alltid vore direkte organisert under helse- og sosialsjef eller kommunalsjef, med kommunelegen som medisinfagleg ansvarleg.

Jordmorstilling inngår og i stillinga - enten i same stilling eller innleigd. Helsesøster hadde personal- og økonomiansvar for jordmor når det var eigen separat jordmorstilling i kommunen.

Avdelinga skal sikre at barn, ungdom og foreldre har eit helsestasjonstilbod i kommunen. Skal ha ansvaret for oppfølging frå nyfødde til vidaregåande.

Avdelinga brukar CGM til pasientbehandling og ESA til anna saksbehandling.