| Det aller meste av rapporteringar går via Altinn Generell månadsrapportering - samla rapportering for heile kommunen blir lagt fram for kommunestyret Månadleg rapportering av skatterekneskap - til Skattedirektoratet Årleg skatterekneskap - til Skattedirektoratet To gangar i året - andre rapporteringer Moms og momskompensasjon - Sjukelønnskompensasjon - Ressurskrevjande brukarar - PU-brukarar, vertskommunebrukarar KOSTRA-rapportering - heile kommunen rapporterer for kvar sin eining - inn til SSB. Både rekneskap og tenesteproduksjon
|